Питання/Відповідь

  • Чому обирають PAINTBOX.UA?
    • Краща ціна кожного дня на PAINTBOX.UA

    • Оригінальна продукція та бренди, яким довіряють

    • Відправка в день замовлення

    • Постійні акції та знижки

  • Чи є товар в наявності?
    Всі товари зі статусом “В наявності” є на нашому складі. Якщо Вам потрібен товар, якого наразі в наявності немає, Ви можете перетелефонувати нашому менеджеру, і він зорінтує Вас по срокам доставки.
  • Чи актуальні ціни на сайті?
    Ми стежимо за ціновою політикою. Усі ціни на нашому сайті є актуальними і фіксуються при оформленні замовлення..
  • Від чого залежить вартість доставки?
    Вартість доставки товару залежить від його ваги, об’єму, регіону доставки та способу оплати (передплата чи післяплата). При виборі післяплати, Ви додатково сплачуєте комісію в розмірі 20 грн. + 2% від вартості товару.
  • Чи можна забрати замовлений товар самовивозом?
    Так. За попередньою домовленістю з нашого складу, який знаходиться за адресою: м. Київ, провулок Радищева, 4.
  • Як отримати консультацію по товару?
    Якщо Вам потрібна професійна консультація по товару, Ви можете звернутись до наших менеджерів за телефонами, вказаними на сайті, або в онлайн-чат.
  • Чи можна повернути товар?
    Товар підлягає обміну або поверненню, якщо з моменту покупки пройшло не більше 14 днів, та товар не був в експлуатації та збережений його товарний вигляд.
  • Чи діє на сайті бонусна програма?
    Так. Для постійних покупців на сайті paintbox.ua діє спеціальна бонусна програма. Докладніше із нею можна ознайомитися у розділі “Програма лояльності”.